تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 اسفند 1400 - 11:31
کد خبر : 107567

بیش از ۲۰۰ هزار نفر از جمعیت شهر رشت تحت پوشش تامین اجتماعی شعبه یک قرار دارند

بیش از ۲۰۰ هزار نفر از جمعیت شهر رشت تحت پوشش تامین اجتماعی شعبه یک قرار دارند

جارستان:افزون بر ۷۱۵۰۰ نفر بیمه شده اصلی و بیش از ۲۸۰۰۰ مستمری بگیر به اتفاق افراد تبعی خود از تامین اجتماعی شعبه یک رشت تعهدات و خدمات دریافت مینمایند . کوروش اشرفی رئیس تامین اجتماعی شعبه یک رشت با اعلام این خبر ، اظهار داشت : تامین اجتماعی شعبه یک رشت به عنوان قدیمی ترین

جارستان:افزون بر ۷۱۵۰۰ نفر بیمه شده اصلی و بیش از ۲۸۰۰۰ مستمری بگیر به اتفاق افراد تبعی خود از تامین اجتماعی شعبه یک رشت تعهدات و خدمات دریافت مینمایند .

کوروش اشرفی رئیس تامین اجتماعی شعبه یک رشت با اعلام این خبر ، اظهار داشت : تامین اجتماعی شعبه یک رشت به عنوان قدیمی ترین و بزرگترین واحد بیمه ای استان حدود بیست درصد جمعیت شهرستان و ۸ درصد جمعیت استان را تحت پوشش خود دارد .

وی با بیان اینکه تا پایان بهمن ماه سالجاری بیش از ۷۱۵۰۰ نفر بیمه شده اصلی و افزون بر ۲۸۰۰۰ مستمری بگیر ( در قالب ۲۵۸۰۰ پرونده ) به اتفاق افراد تبعی خود ، خدمات و تعهدات بیمه ای را از شعبه یک رشت دریافت مینمایند اذعان داشت : در کنار بیش از ۴۲۵۰۰ بیمه شده اجباری شاغل در واحدهای تولیدی ، صنعتی ، صنفی و خدماتی ، گروه مشاغل آزاد با جمعیتی حدود ۱۸۸۰۰ نفر بیشترین تعداد بیمه شدگان اصلی تحت پوشش این شعبه را تشکیل میدهند .

رئیس تامین اجتماعی شعبه یک رشت با اشاره به حدود ۴۰۰۰ نفر بیمه شده اختیاری و بیش از ۳۸۰۰ کارگر ساختمانی تحت پوشش ، از این اقشار به عنوان دیگر گروههای پر مخاطب جامعه بیمه شدگان یاد نمود .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.